Przejdź do stopki

Budowa chodnika w ciągu DW nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 16+587÷17+633 w miejscowości Szczawa. Remont chodnika w ciągu DW nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 19+230÷19+380 w miejscowości Szczawa

Umieszczony: 14.07.2015, Zakończony: 29.07.2015, Status przetargu: nowy,

ZPI/271/9/15                                                                       Kamienica, 2015-08-17

 

 

Uczestnicy postępowania

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZPI/271/9/15.

Nazwa zadania: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica – Zabrzeż na odcinku 16 + 587 ÷ 17 + 633 w miejscowości Szczawa. Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica – Zabrzeż  na odcinku 19 + 230 ÷ 19 + 380 w miejscowości Szczawa

   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe ZIBUD

Grzegorz Zając

34 – 608 Kamienica 477

 

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą dla Zamawiającego w skali oceny zgodnej z SIWZ. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

Lp.:                          1           

Nazwa wykonawcy:      Firma Handlowo – Usługowa „KAMBUD” Klimek Stanisław

Adres Wykonawcy:                Stary Wiśnicz 435                             32 – 720 Nowy Wiśnicz

                                   

Liczba pkt. w kryterium cena: 76,09

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2,54                                                       

Łączna punktacja oferty: 78,64

Lp.:                          2           

Nazwa wykonawcy:   Usługi Budowlane i Wykopy Ziemne Aleksandra Masiarz

Adres Wykonawcy:               Kamienica 99                                     34 – 608 Kamienica 99

                                   

Liczba pkt. w kryterium cena: 87,83

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2,5                                             

Łączna punktacja oferty: 90,33

Lp.:                          3           

Nazwa wykonawcy:   WĄS – BUD Sp. z .o.o

Adres Wykonawcy:        Ul. Romanowicza 4 lok. 513                    30 – 702 Kraków

                                   

Liczba pkt. w kryterium cena: 60,57

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2,5                                                         

Łączna punktacja oferty: 63,07

Lp.:                          4           

Nazwa wykonawcy:   PROFEXIM Sp. j. Halina Duda, Grażyna Duda

Adres Wykonawcy:               Ul. Bandurskiego 66              31 – 515 Kraków Oddział w Łostówce – Baza Drogowa

                                   

Liczba pkt. w kryterium cena: 80,96

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2,50                                                       

Łączna punktacja oferty: 83,46

 

 

 

Lp.:                         5

Nazwa wykonawcy:  DOM – BRUK F.P.H.U.

Adres Wykonawcy:   Kobyle 302                                        32 – 720 Nowy Wiśnicz

                                   

Liczba pkt. w kryterium cena: 62,65

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2,5                                             

Łączna punktacja oferty: 65,15

Lp.:                         6

Nazwa wykonawcy:   Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S.A. 

Adres Wykonawcy:                 Ul. Wiśniowieckiego 138                33 – 310 Nowy Sącz

                                   

Liczba pkt. w kryterium cena: 66,39

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2,50                                                       

Łączna punktacja oferty: 68,89

Lp.:                         7

Nazwa wykonawcy:  Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe ZIBUD Grzegorz Zając

Adres Wykonawcy:   Kamienica 477                                               34 – 608 Kamienica

                                              

Liczba pkt. w kryterium cena: 97

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 3                                    

Łączna punktacja oferty: 100

Lp.:                         8

Nazwa wykonawcy:  INSTALBUD s.c. Łukasz Kaczmarczyk, Stanisław Kaczmarczyk

Adres Wykonawcy:  Łapanów 69                                        32 – 740 Łapanów    

                                   

Liczba pkt. w kryterium cena: 66,91

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 3                                    

Łączna punktacja oferty: 69,91

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej:

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

 

 

UWAGA!!! W dniu 28.07.2015 r. opublikowano poprawiony zał. nr 9 przedmiar robót budowa chodnika

UWAGA!!! W dniu 27.07.2015 r. przesunięto termin składania ofert.

UWAGA! W dniu 20.07.2015 r. opublikowano odpowiedzi na zapytania.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Kamienica: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 16 + 587 ÷ 17 + 633 w miejscowości Szczawa. Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 19 + 230 ÷ 19 + 380 w miejscowości Szczawa
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kamienica, ul. Kamienica 420, 34-608 Kamienica, woj. małopolskie, tel. 018 3323004, 3323025 wew. 35

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 16 + 587 ÷ 17 + 633 w miejscowości Szczawa. Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 19 + 230 ÷ 19 + 380 w miejscowości Szczawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 16 + 587 ÷ 17 + 633 w miejscowości Szczawa. Budowa chodnika obejmuje wykonanie: 1. Robót rozbiórkowych i przygotowawczych: - rozbiórka bariery ochronnej o dł. 53 mb wraz z wywozem, - rozbiórka części przepustów i ścianki czołowej 5,5 m3, - rozbiórka krawędzi nawierzchni asfaltowej - 104,6 m2, 2. Robót ziemnych: - mechaniczne korytowanie 2510,40 m2, - wykonanie nasypów do niezbędnej niwelety 684,5 m3, 3. Kanalizacji deszczowej: - wykonanie wpustów deszczowych fi 500 mm - 20 szt., - wykonanie studni rewizyjnych fi 1000 mm - 21 szt., - wykonanie studni rewizyjnych fi 1200 mm - 4 szt., - wykonanie studni wpadowej fi 1500 mm - 1 szt., - dostawa i montaż separatorów koalescencyjnych PSW Lamela 10/100 - 4 szt., - wykonanie przykanalików z rur PCV fi 200 mm - 70 mb, - wykonanie kanału z rur PCV fi 315 mm - 73 mb, - wykonanie kanału z rur PCV fi 400 mm - 800 mb, - wykonanie ścieku z korytek betonowych - 49 mb, - przedłużenie istniejącego przepustu fi 1000 mm o 1 mb, - wymiana fragmentów rur przepustów fi 1000 mm - 2 mb, - wykonanie ścianki czołowej przepustu fi 1000 mm - 8 m3, - naprawa miejscowa powierzchni ścianek czołowych przepustów - 4 m2, - wykonanie umocnień dna wylotów przepustów z kamienia łamanego - 15,5 m2, - wykonanie umocnień skarp przepustów z płyt ażurowych - 8,64 m2, 4. Chodnika i poszerzeń jezdni: - ułożenie krawężnika drogowego - 1046 mb, - ułożenie obrzeża betonowego - 1050mb, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - 1800 m2, - wykonanie poszerzenia jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 366,10 m2, - dostawa i montaż poręczy ochronnych U-12a - 54 mb, - dostawa i montaż barieroporęczy - 106 mb, - wykonanie ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi - 363 m2, 5. Zjazdów indywidualnych: - wykonanie podbudowy dla uzyskania niezbędnej niwelety na połączeniu chodnika ze zjazdami - 359,6 m2, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej - 359,6 m2, 6. Robót wykończeniowych: - plantowanie skarp - 1569 m2, - humusowanie i obsianie skarp - 1569 m2, 7. Roboty dodatkowe: - ułożenie rury ochronnej typu Arot fi 110 mm (dzielonej) - 6 mb. Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 Lubień - Mszana Dolna - Kamienica - Zabrzeż na odcinku 19 + 230 ÷ 19 + 380 w miejscowości Szczawa Remont chodnika obejmuje: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych oraz kostki betonowej, - rozbiórkę krawężnik drogowych oraz obrzeży chodnikowych, - regulację wysokościową studzienek telekomunikacyjnych - ułożenie nowych krawężników drogowych 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem, - ułożenie nowych obrzeży chodnikowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym oraz naturalnym, - ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6cm, - ułożenie nawierzchni chodnika na zjazdach z kostki betonowej gr. 8cm - uzupełnienie ubytków w nawierzchni bitumicznej, - plantowanie skarp. Organizacja i uzgodnienie Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy do obowiązków Wykonawcy. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00. zł. Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającej na wykonaniu budowy/remontu chodnika dla pieszych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowania jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - załącznik nr 2 - uproszczone kosztorysy sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 9 - wzór umowy - załącznik nr 10

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 97
  • 2. okres gwarancji w miesiącach (min.60 miesięcy) - 3

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega prawo do zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji zaistnienia następujących okoliczności: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót jest możliwa w przypadku: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęsk żywiołowych, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami terenowymi, c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, d) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, e) wcześniejszym wykonaniem przedmiotu zamówienia f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkującym niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności wystąpienia zamówień dodatkowych 2) zmiana sposobu spełniania świadczenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3) zmiana sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; 4) zamiana tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 5) zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego i/lub wykonawcy. 6) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom, 7) Jeżeli w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcę- Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8) w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów. 9) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, t.j. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian. zmiana taka wymaga sporządzenia protokołu konieczności zatwierdzonego przez zamawiającego i wykonawcę w porozumieniu z projektantem. 10) wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego (np: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy, powodujące poprawnie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian. 11) Zmniejszenia zakresu zamówienia: - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego., - z powodu braku środków na sfinansowanie całości zamówienia, 12) Zmniejszenia wysokości wynagrodzenia przewidzianego w umowie, spowodowanego koniecznością zmniejszenia zakresu zamówienia: - z powodu braku środków na sfinansowanie całości zamówienia - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego, 13) Zmiana wysokości wynagrodzenia przewidzianego w umowie spowodowana zmianą stawki podatku VAT 14) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp. oraz osób reprezentujących strony b) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa po uprzedniej zgodzie Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kc. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca, c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmianie uległy stawki podatku VAT, f) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, g) zmiany w kolejności terminów wykonywania robót budowlanych, h) zmiana terminów realizacji poszczególnych etapów realizacji robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/ugkamienica www.kamienica.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 16 (ksero, koszt kserokopii, płyta CD, dyskietka - koszt nośnika) bezpłatnie stronie: www.kamienica.net.pl, www.bip.malopolska.pl/ugkamienica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica 34 - 608 Kamienica 420 pok. nr 12 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.4.18) Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostałozamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr  175940-2015 z dnia 14.07.2015r.

 


Menu
Informacje
2288492