Ogłoszenie – nabór na wolne stanowisko pracy
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
Wójt Gminy Kamienica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kamienica
Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420
(nazwa i adres jednostki)
Podinspektor ds. obsługi finansowo-księgowej
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane administracyjne, ekonomiczne, rachunkowość).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień i przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych i rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym.
- Co najmniej 3-letni staż pracy w tym co najmniej 1 rok w dziale księgowości (preferowane w jednostce samorządowej).
- Zaawansowana obsługa komputera z zakresie programów MS Office, obsługa urządzeń biurowych.
- Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność sprawnej organizacji pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków Urzędu Gminy oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej.
- Analiza potrzeb finansowych i przygotowywanie projektów podziału dotacji z budżetu oraz ich rozliczanie.
- Sporządzanie i archiwizowanie wydruków komputerowych księgi głównej i ksiąg pomocniczych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
- Rozliczanie materiałów budowlanych i opału zakupionego przez Urząd Gminy.
- Prowadzenie analityki i syntetyki wydatków i dochodów Urzędu Gminy i Zakładu Gospodarki Komunalnej.
- Sporządzanie przelewów z zakresu działalności Urzędu i Zakładu Gospodarki Komunalnej.
- Terminowe regulowanie zobowiązań budżetu gminy.
- Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz uzgadnianie
z ewidencjąanalityczną. - Współpraca przy inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz jej uzgadnianie.
- Księgowanie i uzgadnianie zaangażowania wydatków.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansu jednostki.
- Ewidencja i rozliczanie Funduszu Sołeckiego.
- Wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta Gminy w sprawach nie objętych zakresem działania stanowiska pracy.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych i ustawy o rachunkowości.
- Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Rodzaj pracy: stanowisko administracyjne, urzędnicze, praca przy komputerze.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420.
- Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godzin tygodniowo).
- Praca w siedzibie urzędu bez dostępu do windy.
- Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kamienica.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej praz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu).
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o odbytym stażu w jednostkach samorządu terytorialnego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych od zajmowanego stanowiska (wzór w załączeniu).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (wzór w załączeniu).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór w załączeniu).
- Kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Kamienicylub pocztą na adres Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420 z dopiskiem:
Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. obsługi finansowo-księgowej
w terminie do dnia 11 grudnia 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamienicy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kamienicy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamienicy.
Dokumenty (załączniki) do pobrania TUTAJ