OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
Wójt Gminy Kamienica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kamienica
Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420
(nazwa i adres jednostki)
Podinspektor ds. gospodarki gruntami i zagospodarowania przestrzennego
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie techniczne wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych
3) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość zagadnień i przepisów z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego, m.in.: ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o gospodarce nieruchomościami,
2) Zaawansowana obsługa komputera z zakresie programów MS Office, obsługa urządzeń biurowych
3) Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność sprawnej organizacji pracy
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. W zakresie planowania przestrzennego:
a) koordynacja sporządzania i uzgadniania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, planu zagospodarowania przestrzennego gminy, gminnego programu rewitalizacji
b) udostępnianie planu i sporządzanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego gminy, wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek (dotyczy również gminnego programu rewitalizacji)
c) przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
d) opiniowanie projektów badań geologicznych
e) analiza zmian w planie zagospodarowania przestrzennego
2. Sprawy z zakresu scaleń i wymiany gruntów
3. Dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości
4. Sprawy z zakresu podziału nieruchomości:
a) analizę i ocenę przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych pod względem formalno-prawnym i częściowo technicznym
b) przygotowanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości
5. Wykonywanie w stosunku do gminnego zasobu nieruchomości spraw związanych z przygotowaniem opracowań geodezyjnych, dokonywanie podziałów nieruchomości
6. Prowadzenie spraw związanych z wydzielaniem działek pod drogi
7. Prowadzenie spraw z zakresu realizacji zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych (przeznaczania gruntów na cele rolnicze i leśne, wyłączanie gruntów z produkcji rolnej i leśnej, naliczania należności i opłat z tytułu wyłączenia gruntów rolnych i leśnych, rekultywacja gruntów zdewastowanych i zdegradowanych, kontrola wykonywania przepisów w terenie)
8. Prowadzenie spraw z zakresu numeracji nieruchomości
9. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym gminy
10. Przygotowanie dokumentacji i sporządzanie umów dzierżawy gruntów pod reklamy
11. Zarządzanie obiektami gminnymi nie będącymi w zarządzie innych jednostek organizacyjnych oraz klubów sportowych
12. Bieżące administrowanie budynkami komunalnymi wraz z lokalami mieszkaniowymi i użytkowymi, w tym: wynajmowanie i dzierżawienie
13. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) rodzaj pracy: stanowisko administracyjne, urzędnicze, praca przy komputerze
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420
3) zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony
4) wymiar czasu pracy: 1etat (40 godzin tygodniowo)
5) praca w siedzibie urzędu bez dostępu do windy
6) wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kamienica
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej praz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny
2) życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu)
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o odbytym stażu w jednostkach samorządu terytorialnego (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem),
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych od zajmowanego stanowiska (wzór w załączeniu)
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (wzór w załączeniu)
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór w załączeniu)
11) kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Kamienicy lub pocztą na adres Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420 z dopiskiem:
Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. gospodarki gruntami i zagospodarowania przestrzennego
w terminie do dnia 18 lipca 2022 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamienicy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kamienicy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamienicy.
Dokumenty (załączniki) do pobrania TUTAJ